Örömet adó megújulás a szálláshelyeden

Lakberendezési, turisztikai és marketing szemléletű komplex szálláshelyfejlesztés

Vidéki szálláshely-tulajdonosoknak segítek megálmodni, a ház belső tereinek célcsoporthoz illeszkedő kialakításával, és dekorációjával megvalósítani, a marketing eszközeik megfelelő használatával pedig megmutatni a vendégeknek azt az egyediséget, ahogyan az egyéniségükből fakadóan csak ők tudják élettel megtölteni a házat. 

Online kurzusokkal, és konzultációkkal támogatlak abban, hogy könnyedén tudj az ideális vendéged szemszögéből tekinteni a saját szálláshelyedre.

Amikor elkészítettem az első videóimat, tudtam, hogy szakmailag mindent beletettem, amit csak tudtam. Mégis ott motoszkált bennem: még nem elég jó. Befejezetlen, rosszul strukturált, nem elég hivatalos. Nem volt előttem példa, hiszen ezzel a témával ilyen formában, mint én, más nem foglalkozik még. Szakmai segítséget nem volt kitől kérnem, és valójában tudtam, hogy itt nem a szakmai tudás a gondom okozója. Sokkal inkább az a belső hangocska, aki végig azt mondogatta: "nem vagy elég jó, ezen még dolgozni kell". Annyira vágytam a minőségi továbblépést! Az a vállalkozó akartam lenni, aki büszkén mutogatja az eredményeit minden felületén: online, és offline. Akit az ismerősei úgy hívnak fel, hogy igen, ezt megcsináltad! "Mondd, mi a titok! Én is azt a belső bizonyosságot, sikert, és eredményeket akarom, mint te!" 

A megoldás akkor érkezett meg hozzám, amikor elfogadtam, hogy a vállalkozásom nem rólam szól. Sokkal inkább szól Rólad, mint rólam. Rólad, akinek segíteni tudok, akarok, és valójában kötelességem is segíteni. Ez a gondolat alapjaiban (csak hogy stílszerű legyek) rendezte át a hozzáállásomat. Sokkal fontosabbnak találom már, hogy megosszam veled az évek során összegyűjtött tapasztalataimat, semmint, hogy azon aggódnék, hogy összevissza csapongva beszélek, sokat mutogatok, vagy hogy aszimmetrikus-e az arcom. 

Szeretném most neked is odaadni azt az elképzelést, ami számomra meghozta a változást: a vállalkozásod nem rólad, hanem az ideális vendégeidről, az ő igényeikről, és az ő szeretetteljes szolgálatukról szól.  

Legnagyobb vágyam, hogy egy napon a turizmusban annyira alapvető érték legyen a vendégszeretet, hogy ez alapozzon meg minden vállalkozói döntést. 

A kurzusaim, és az online konzultációim abban segítenek, hogy feltárd, ki az ideális vendéged, kit akarsz szolgálni, és hogyan tudod azt megtenni: a szálláshely berendezése a vendégszeretet megnyilvánulása legyen. 

A vendégeid hozzák el számodra az üzleti eredményeidet.

Rendeld meg a három csomag közül a számodra leghasznosabbat most! 

Az első diplomámat 2008-ban végeztem Idegenforgalom, és szálloda szakon, Ökoturizmus szakiránnyal, majd a mesterdiplomám szerint okleveles közgazdász lettem Vállalkozásfejlesztés szakon. Ezzel párhuzamosan végeztem el a szakfordítói képzést angol nyelven a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen. Három nyaramat volt szerencsém szállodai gyakorlaton tölteni Görögországban, Rodosz szigetén. A későbbiekben nagyon rövid ideig ugyan, de dolgoztam rendezvényszervező, és utazási irodában is. Aztán inkább a pénzügyi terület felé fordultam, és a kislányom megszületéséig revizorként társas vállalkozások utólagos ellenőrzésével foglalkoztam a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságán. 2018-ban úgy döntöttem, hogy lakberendező leszek, és elvégeztem az OKJ-s képzést. Építőmérnök édesapám, és szintén építőmérnök bátyám rengeteget segítettek szakmai kérdésekben, a kreatív területekkel kapcsolatban a mai napig óvónő édesanyám segítségét kérem ki. 

A vállalkozói munkámat az első pillanattól üzleti mentor, és vállalkozói mesterelme csoport támogatja. 

Az otthonom fotói megjelentek az Otthonok, és Megoldások Magazinban, szakértői cikkeimmel a Pont Magazinban (Újbudai Kulturális Magazin), Online Beauty Fórum, illetve a Hazai Vendégváró Magazin hasábjain találkozhattatok. Tavaly év végén részt vettem a "What's Next?", turisztikai hogyan továbbról szóló szakmai kerekasztal beszélgetésben.   

Létrehoztam az első, kimondottan vidéki szálláshelyek fejlesztésével foglalkozó csoportot Facebookon, ami ma már 540 tagot számlál. 

A kurzusokat úgy építettem fel, hogy azok:

  • inspiráljanak, új perspektívába helyezzék azt, ahogyan a szálláshelyed belső kialakítására eddig tekintettél.
  • a lakberendezési, és marketing szabályszerűségeket gyakorlatiasan mutassák be.
  • következetesen az ideális vendégedre fókuszálva segítsenek neked a rád váró döntések meghozatalában.
  • segítő kérdésekkel, saját tapasztalataimon keresztül támogassanak az egyediséged feltárásában.
  • lelkesítsenek, úgy érezd, hogy valóban elérkezett az ideje a cselekvésnek.
  • megmutassák, mennyire fontos eredményekben gondolkodni.   

"Újra és újra végignéztem és hallgattam a videót. Mindig újabb tanácsokat hallottam és láttam. Még többször meg fogom nézni! Nagyon hasznos! Szakmai szemmel és hozzáállással megfogalmaztad azt amit Én csak éreztem. Nagyon sok jó és értékes tanácsot kaptam. Ezeket próbálom alkalmazni. Csillárt is!😊 Célközönséget tökéletesen meghatároztad. Pont ez a két kategória. Nagyon örülök, hogy éltem ezzel a lehetőséggel. Foglak keresni biztosan. Most pedig először szétnézek itthon az örökségek között más szemmel!"

Fazekas Judit szálláshely-tulajdonos

"Nagyon szépen köszönöm! Éreztem, hogy a szőnyeg, ágytakaró cserével sokat javíthatok az összhatáson. Ezt, hogy így bemutattad, most már látom is. Köszönöm. Nagyon tetszik minden, amit javasoltál. Az egységes fa használatban is igazad van. A szőnyeg azért olyan kicsi, mert ezt praktikus takarítani minden vendég után. :) A II-es ház élénk falszíne már eltűnt. :) 4 hétig festettük a karantén alatt. Kellemes krémszínű lett minden helyiség. Egyszóval nagyon köszönöm a segítséget, megfogadom a tanácsokat!"

Papp Lászlóné Ilona szálláshely-tulajdonos

"Átutaltam az összeget és kíváncsian várom a kurzus anyagát. Nagyon tetszenek a youtube-os ismertetőid. Sok tudás és odaadás van bennük: gratulálok! További sikeres tanítást, eredményes munkát kívánok!"

Barta Mónika

"Nagyon hasznos, és sok jó, és új információt kaptam a mini kurzusban a videókból sokat tanultam. A facebook csoportban is sok hasznos információt kapok. Gratulálok, nagyon kedves és közvetlen a stílusa, nagyon szimpatikus ez számomra."

Budaházy Zsuzsanna szállásadó

"Köszönöm szépen a segítséget, megmutattam a család többi tagjának is, mindenkinek tetszik a "terv". Remélem mihamarabb sikerül is megvalósítani. Nekem elsősorban a falburkolatok miatt tetszett nagyon, ez a valós idejű online tervezés, konzultáció. Továbbá a konkrét bútorok, kiegészítők használata. Egyedül a hang, háttérzaj volt kicsit kellemetlen, nem tudom használsz-e külső mikrofont, vagy valami hasonlót, ezt elfelejtettem kérdezni:) A felső szintet még átgondolom,hogy milyen segítségre lenne szükségünk.Köszönöm addig is."

Illés Martin

"Végignéztem a videókat és a munkafüzetet, és szeretném még egyszer megköszönni! Nagyon hasznosnak tartom őket az alapokhoz. Így kezdő, (még) kívülálló szállásadóként, nekem igazából egy nagyon jó megerősítés volt a kurzus, hogy jó az, ahogy nekiláttam, ahogy gondolkodom, pl. a célcsoport kigondolása volt nekem is az első lépésem, a színek kiválasztása, a moodboardok is megvoltak... A gyakori hibákról szóló videót tartottam a legérdekesebbnek talán, hosszabb is lehetett volna :) Jó tipp volt, hogy modellezzünk le, amit csak tudunk. Én speciel a színekről is hallgattam volna többet, de persze azt meg tudom nézni magamnak én is, ahogy mondtad. A munkafüzet pedig tök jól lekövette a videók tartalmát, jó lesz majd pár év múlva visszanézni. :)Köszönöm még egyszer és jó hétvégét kívánok!"

Simigh Mariann

"Éva nagyon nagy segítség volt számunkra, mivel első házunkat építjük és teljesen el voltunk veszve a rengetegben. Sok-sok kérdés és képnézegetés után teljesen ráérzett a stílusunkra, tudta, hogy mit is szeretnénk és ez alapján állította össze a terveket, teljesen személyre és a mi igényeinkre szabva. Nagyon kedves, türelmes és segítőkész volt, minden kérdésünkre válaszolt."

Karnuts-Takács Zsuzsanna, Csepel

"Éva új elképzelést és dimenziót nyitott a tervezésnél. Olyan ötletei voltak, ami Nekünk soha nem jutott volna eszünkbe. Egy tökéletes, a Mi igényeinkhez igazodó nappalit kaptunk. Köszönjük!"

Finta Benedek, Veresegyház

"Éva sok apró kérdésben irányba helyezett minket, az eltöltött másfél óra alatt számos jó tanácsot, praktikát osztott meg velünk. Hasznosnak éreztük a tanácsadást, könnyebben el tudtunk indulni utána."

Papp Zsófia, Budafok

"Éva munkájával nagyon elégedettek vagyunk. Proaktivan és gondoskodóan fordult a kéréseinkre. Úgy éreztük, hogy nem vagyunk egyszerű esetek, más ízléssel rendelkezünk, de ő kellő türelemmel, szakértelemmel összegyúrta az elképzeléseinket.Segítségével egy harmonikusabb és élhetőbb otthont tudunk teremteni, ami kifejez minket és amiben valóban otthon tudjuk érezni magunkat.Ezúton is köszönjük a segítségedet."

Sánta-Gruz Csilla, Sánta Csaba, Budapest

Köszönöm, hogy részt vettél a 7 napos Lakberendezési nagytakarítás a szálláshelyeden kihíváson! Nagy öröm számomra, hogy együtt teszünk azért, hogy minél több, egyre igényesebb, magas vendégelégedettséget okozó szálláshely legyen elérhető az utazóknak.

Fogadd szeretettel a kifejezetten számodra készített ajánlatomat.

Rendeld meg a három csomag közül a számodra leghasznosabbat most! 

1. A Lakberendezési online kurzus csomag három kurzust tartalmaz:

1. Vidéki idill megteremtése

2. Ezeket gondold végig a szálláshelyed felújítása előtt

3. Berendezést formáló vendégszeretet 

2. A Lakberendezési online kurzusok konzultációval tartalma:

1. Vidéki idill megteremtése

2. Ezeket gondold végig a szálláshelyed felújítása előtt

3. Berendezést formáló vendégszeretet

4. Online konzultáció, aminek időtartama másfél óra

3. A lakberendezési online kurzusok mentorálással tartalma:

1. Vidéki idill megteremtése

2. Ezeket gondold végig a szálláshelyed felújítása előtt

3. Berendezést formáló vendégszeretet

4. 3 alkalmas, egyenként másfél óra időtartamú online konzultáció

Az ajánlatom 2021. január 31-ig él!   

Vidéki idill megteremtése online kurzus

"A Vidéki idill megteremtése a szálláshelyeden" egy turizmus-marketing-lakberendezés szempontból átfogó szemléletű, négy részből álló tudástár kimondottan szálláshely-tulajdonosoknak, akik elkötelezettek a szálláshelyük fejlesztése mellett. Abban kíván segítséget nyújtani, hogy könnyedén tudd megteremteni azt a vidéki idillt, amire a vendégeid vágynak.

De mit is jelent a vidéki idill?

Ahányan vagyunk, annyiféleképpen képzeljük azt el. Abban azonban talán egyetértünk, hogy a vidéki idill, egy életérzés.

Van, akinek az a skandináv egyszerűség, van, akinek a vintage, a farmhouse, vagy a mediterrán, vagy az indusztriális stílus, és persze olyan is van, aki a tájegységre jellemző tájház jelleget próbálná ki szívesen. A vidéki idill sokféleképpen nyilvánulhat meg. Számomra a vidéki idill nem egy konkrét stílus, inkább az általuk képviselt értékek azok, amik közösek: a tradíció, a kézzel készített tárgyak, a természet tisztelete, a lelassulás, a vendégszeretet fontossága. El kell döntenünk, hogy milyen hangulatot szeretnénk megteremteni és milyen értékek mentén.

Hangulatot lakberendezési szempontból leginkább dekorációkkal tudunk elérni, formálni, ezek azok az utolsó mozzanatok, amik érzésekkel töltik meg a teret. Fontos, hogy minél több érzékszervre hassunk, lehetőleg egyszerre, és lehetőleg valamilyen tevékenységet sugalmazzunk velük, amit az ideális vendégünk is szívesen csinálna (olvasósarok, kerékpár a falnak támasztva, evés, ivás, stb.). Mindezeket persze megkönnyíti a lakberendezési, színelméleti szabályszerűségek ismerete, és betartása. Ezért is hívtam életre ezt az online kurzust.

A szálláshelyed megteremtésével egy olyan világ kialakítására van lehetőséged, ahol vendégeid kényelemben, biztonságban, otthonosan érzik magukat, és élményekkel gazdagodva, feltöltődve térhetnek onnan haza.

Magával ragadó ügyfélélményre vágysz? Magas vendégelégedettségre, kiváló visszajelzésekre, és visszatérő vendégekre? Keresed az utad az egyediséghez?

Hiszem, hogy minden szálláshelyben, és tulajdonosában ott rejlik az az egyediség, az a különleges adottság, amivel felejthetetlenné tudja tenni a szálláshelyét, vendégei számára élménnyé az ott tartózkodást. Mi kell az egyediséghez? Hogy tisztában légy a szálláshelyed értékeivel, és azzal, hogy mit tud nyújtani a vendégeidnek. Ha ezek megvannak, akkor pedig minden létező formában ezeket az értékeket képviseld, kommunikáld.

Te felismerted már az online marketingben rejlő lehetőségeket? A világ változása révén felértékelődött a belföldi turizmus. Egyre többen keresik a belföldi pihenési, kikapcsolódási lehetőségeket.

Neked is feltűnt, hogy a szálláshely kereső csoportokban egyre gyakrabban tesznek fel hangulatfotókat a szálláshely keresők azzal a szöveggel, hogy "ilyen hangulatú helyet keresek bárhol"? Te tudod, hogy az a hangulat mivel érhető el? Meg tudod szólítani az ideális vendégeidet?

Itt nem csak stílusokról és színekről lesz szó (persze ezekről is), hanem arról, hogy hogyan hass minden érzékszervre és hogyan adj szálláshely helyett egy felejthetetlen élményt a hozzád látogató vendégeidnek.

Gyetvai Éva vagyok, lakberendező, turisztikai szakember és okleveles közgazdász vállalkozásfejlesztés szakon. Egy olyan komplex szemléletmódot osztok meg veled ebben a tudásanyagban, ami megkönnyíti a döntéshozatalt számodra a szálláshelyed felújítása, berendezése, dekorálása, de tágabb értelemben a marketinged, az üzleti stratégiád során. Az általam képviselt szálláshely stílustanácsadás bőven túlmutat a lakberendezésen. Három diplomám tudásanyagát használtam fel és alakítottam ki a speciálisan szálláshelyeknek szánt online kurzusaimat.

Miért van szükséged erre a kurzusra szálláshelyfejlesztőként?

A szolgáltatásodat az értékesítés megkönnyítése érdekében tárgyiasítanod kell: megfoghatóvá tenni a megfoghatatlant. A jobb termék pedig egyértelműen versenyelőnyt biztosít a számodra, hiszen könnyebb eladni.

Te is tudod, hiszen magad is mindennap tapasztalod, hogy az első benyomás mekkora jelentőséggel bír. Egy jó fotó, ami megragadja, és rabul ejti az ideális vendéged tekintetét, felbecsülhetetlen.

A vizualitás kiemelt jelentőséggel bír az életünkben: egy-egy kép, vagy videó több információt, és sokkal könnyebben emészthető formában tud átadni az ideális vendégednek, mint egy írott brossúra, vagy blogbejegyzés.

A legtöbb pihenni vágyó arról panaszkodik, hogy rengeteg hirdetésen kell átrágniuk magukat, mire végre valami "normálisat" találnának. Ennek a válogatásnak a munkáját tudod megspórolni az ideális vendégednek azzal, hogy lépéseket teszel a megszólítása érdekében. Már nem csak ő keres téged, hanem te is őt. A kurzus segít abban, hogy könnyebben és gyorsabban tudd kiadni a szálláshelyed, hiszen a vizuális kommunikációddal lerövidíted a keresési időt.

A kurzus során részletesen megosztom veled azon stílusok jellemzőit, dekorációs praktikákat, amik a leginkább alkalmasak a vidéki miliő megteremtésére.Ennek az anyagnak a segítségével pár óra alatt átfogó képet kapsz arról, hogy most hol tartasz és úgy mész tovább, hogy tudod, milyen lépéseket kell megtenned a kívánt eredményed eléréséhez!

Kinek éri meg ezzel foglalkozni?

A szálláshelyek kínálata színes, a minőség változékony. Összességében elmondható, hogy egy stílusosan felkészített szálláshely még mindig könnyen ki tud tűnni a hirdetések közül.

Felújítás, vagy dekorálás? A felújítás komolyabb, egy értéknövelő beruházás, míg a dekorálás nagyságrendekkel kisebb összeg lehet (bekerülési érték max. 5%-a). Összességében elmondható, hogy már akár egy minimális dekorációra fordított pénz, idő, energia ráfordítással is hatalmas, látványos változás érhető el. Gondolj bele: a kurzus ára néhány vendégéjszaka alatt megtérül neked!

A szálláshely stíluskialakításánál fontos, hogy az otthonos legyen, de ne túl személyes. A cél, hogy a kínálat színvonalát a kereslet igényeihez igazítsuk: a szálláshelyedet az ideális vendégeidhez.

A kurzus során részletesen megosztom veled azon stílusok jellemzőit, dekorációs praktikákat, amik a leginkább alkalmasak a vidéki miliő megteremtésére.

Lásd magad, ahogy büszkén tárod nagyra az ajtót a vendégeid előtt! Lásd magad, ahogyan boldogan olvasod az érzelemgazdag ajánlásokat a felületeiden azzal a záró gondolattal, hogy "ide még egész biztosan visszatérünk"!


Ennek az anyagnak a segítségével pár óra alatt átfogó képet kapsz arról, hogy most hol tartasz és úgy mész tovább, hogy tudod, milyen lépéseket kell megtenned a kívánt eredményed eléréséhez!

A figyelmesség és a törődés olyan mozzanatok, amiket az arra nyitott emberek azonnal észrevesznek. Szeretnéd, ha te is egyre több ilyen vendéget tudhatnál magadénak?

A kurzus különlegessége abban rejlik, hogy több szakterület (turizmus, lakberendezés, home staging -lakás eladásra való felkészítése, vállalkozásfejlesztés, online marketing) tapasztalatai révén átfogó képet nyújt és segít rendszerbe foglalni, jobban átlátni a vállalkozásodban működő folyamatokat.

A vidéki idill megteremtése a szálláshelyeden online kurzus a következő 4 videóból (amik közül a dekorációra fektettem a legnagyobb hangsúlyt), illetve az ideális vendég meghatározását segítő munkafüzetből (pdf formátumban) áll:

1. videó: Turisztikai és lakberendezési trendek

25:01 perc

2. videó: Az ideális vendég

19:10 perc

3. videó: A vidéki idill megteremtésére leginkább alkalmas lakberendezési stílusok

39:34 perc

4. videó: Vidéki idill a dekorációban

1:06:49 perc

Ezeket gondold végig a szálláshelyed felújítása előtt!

Az "Ezeket gondold végig a szálláshelyed felújítása előtt!", egy turizmus-marketing-lakberendezés szempontból átfogó szemléletű, öt modulból álló mini-kurzus kimondottan szálláshely-tulajdonosoknak, akik elkötelezettek a szálláshelyük fejlesztése mellett.

A mini-kurzushoz tartozik egy munkafüzet, ami kérdésekkel segít a jelen állapottól eljutni a kialakítani kívánt végeredmény megálmodásához, vagyis a dizájn-koncepcióhoz.

  • A kurzus célja, hogy a belső kialakítást és dekorációt a szálláshely ideális vendégeinek ízléséhez igazítsuk, ezáltal emelve a vendégelégedettséget, a visszatérő vendégek számát, a kihasználtságot, meghosszabbítva a tartózkodás idejét, növelve a költést.
Küldetésem, hogy megmutassam, hogy milyen hatalmas erő rejlik az ember és környezete kölcsönhatásában.

Ezen dolgozom lakberendezőként, és ezért szeretek utazni is.

Rengeteg minden változik bennünk is, és körülöttünk is. Változnak az igények és változnak a szokások, elvárások. Rengetegen kényszerültek arra, hogy újraforgalmazzák a célcsoportjukat, hogy kik is azok a vendégek, akiket szívesen látnának a szálláshelyeiken, esetleg új célközönség felé nyitnak.

A Kisfaludy Szálláshelyfejlesztési Konstrukció kiírása sokaknak adott újabb lendületet, hogy fejlesztési elképzeléseiket tudatosabb irányba tereljék.

Ezt a mini-kurzust azért készítettem, hogy segítsek az indulásban, a gondolkodásban, álmodozásban, tervezésben, és a kurzus végére egy kész koncepció-terv legyen a kezedben, aminek segítségével magabiztosabban hozhatsz döntéseket a felújítási munkálatok során. Mert hidd el, rengeteg döntést kell majd meghoznod, viszonylag rövid idő alatt, és válogatott spontán helyzetekben.

Keveseknek jut eszébe a szálláshely belső tereinek kialakítása, és dekorációja tekintetében, hogy ezek üzleti szempontból mind, mind a termékfejlesztésük része, hiszen végső soron a szálláshely szolgáltatást azok az enteriőrfotók fogják eladni, amik a szálláshelyről készülnek. Ennek tudatában kell és érdemes a lakberendezéssel foglalkozni turisztikai szempontból is!

Te is szembesültél már ezekkel a problémákkal?

  • A szálláshely berendezéséről vajmi kevés információ van, a legtöbben felesleges nyűgként élik meg, hogy ezzel egyáltalán foglalkozniuk kell(ene). Szép lesz, új lesz, igényes lesz, és ez így elég is.
  • Sokakat megrémít a felújítás gondolata, azt se tudják, mihez nyúljanak.
  • Pont a felújítás végére fogyott el a keret és a dekorációra egészen biztos, hogy nem tudunk sokat költeni.
  • Rászántad végre magad, kutakodsz a Pinteresten, megvetted a Veranda Magazint és beléptél egy csomó lakberendezési témájú Fb csoportba, de a helyett, hogy tisztulna a kép, csak még messzebb kerültél attól.
  • Nekem nincs időm a tervezéssel pepecselni! Nagyjából, azért tudom, hogy milyet szeretnék.
  • Szuperül megcsinálják a belső tereket, de nem végeztek előtte célcsoportkutatást és pont nem passzol senkihez sem, nagyon réteg és nincs rá kereslet.
  • Mi csak egy egyszerű, vidéki vendégházat szeretnénk, nem botique hotelt! A funkciókat teljesen jól alakítottuk ki, a vendégeink nagy része viszont nem visszatérő vendég. Meg vannak elégedve, jó értékeléseket adnak, de nem áradoznak és nem büszkélkednek vele az oldalaikon, hogy nálunk jártak.

A mini-kurzus segíteni fog abban, hogy

  • megértsd a szálláshely stíluskialakításnak a marketingben elfoglalt helyét, jelentőségét.
  • enyhüljön benned a lakberendezést láthatatlanul körüllengő "megérinthetetlenség".
  • kialakíts egy olyan új gondolkodásmódot, ami által lépésről-lépésre fogod látni a feladataidat, és nem fogod azt érezni, hogy ez egy leküzdhetetlen, gigászi munka.
  • megérted és elfogadod, hogy a dekorációnak milyen nagy jelentősége van marketing szempontból is.
  • ha lelkiismeretesen végiggondolod a válaszaidat, akkor a mini-kurzus végére látni fogod lelki szemeid előtt a megújult szálláshelyed belső tereit.
  • megértsd és elfogadd a tervezés jelentőségét és az abban rejlő erőt.
  • hogyan érheted el az "én még ilyen fantasztikus helyen sohasem jártam" típusú vendég-véleményeket.

Összességében megígérhetem, hogy sokkal tudatosabb döntéseket fogsz tudni hozni a szálláshelyed dekorációja tekintetében! Levetkőzöd a "majd lesz valahogy" és a "velem csak úgy megtörténnek a dolgok" attitűdöt, és magabiztosan állsz bele az irányító szerepébe.

Segítek, hogy a szemed a célon legyen, és ne vessz el a részletekben! Nagyon sokszor látom azt a hibát, hogy ezerféle részlet-, meg hangulatfotó készül, de a lényeg, az olyan képek, amiken látszódnak a térkapcsolatok, egyértelműen kiderül a felszereltség és magára ismer a célközönség, lemarad. A funkció és az esztétika kéz a kézben kell, hogy járjon! 

Miért most?

Jó eséllyel indultál, és remélem, kaptál is a szálláshelyfejlesztési pályázati keretből, így már kevesebb, mint egy fél éved van a felújítási munkálatokra, ráadásul mindezt a lehető legkisebb bevétel kieséssel szeretnéd megcsinálni.

Az én célom, hogy minél több igényes, egyedi és különleges szálláshely szülessen és minél több ember tapasztalhassa meg azt az erőt, amit az ember és környezete kölcsönhatása nyújthat a számára. Az üdülés, a pihenésről és a feltöltődésről, a minőségek megéléséről szóljon.

Szeretnélek abban támogatni, hogy elérhesd az arra való törekvéseidet, hogy élményt nyújts a vendégeidnek, akik e miatt rendszeresen visszavágynak hozzád.

1. Lecke: Mit érdemes tudni a színekről?

18:02 perc

2. Lecke: Hogyan válassz stílust?

20:53 perc

3. Lecke: Mit, hol, és hogyan vásárolj?

16:50 perc

4. Lecke: Leggyakrabban elkövetett dekorációs hibák

13:45 perc

5. Lecke: Az a bizonyos WOW-hatás

5:38 perc

Berendezést formáló vendégszeretet

Pici a szálláshely, de nem akarod tele zsúfolni bútorokkal. 

Bemész egy lakberendezési üzletbe, körbenézel. Sok minden tetszik. Vagy összevissza vásárolsz, vagy leblokkolsz és nem veszel semmit.

Egyedi szálláshelyet szeretnél, de tucat termékeket árusító helyeken nézelődsz.

Rengeteg az adminisztráció, a napi feladatok beborítanak és már se időd, se energiád a belső kialakításon töprengeni, pedig te is tudod, hogy ez a "termék", amit minden alkalommal megvesznek a vendégeid. Úszol az árral és bevillan: tökre nem ezért kezdtem el ezt az egészet!

Én akartam lenni az a kedves házi gazda, aki széles mosollyal várja a vendégeit! Akinek van ideje beszélgetni, megkérdezni, hogy miért épp ide jöttek, mi történik velük az életükben és hova tartanak. Akitől a pár napos tartózkodás után úgy távoznak a vendégek, hogy biztosítják róla, jövőre visszatérnek. Te pedig emlékszel a nevükre. A történetükre. És tudod, hogy valóban jól érezték itt magukat. Nem kérdés, hogy ajánlani fognak és vissza fognak térni hozzád. Mert itt megkapták, amire vágytak: a vendégszeretetet.

Nem görcsölsz már, hiszen listád van ezekből a visszatérő vendégekből. Te tisztában vagy a vendégeid igényeivel? Kipróbáltad már, hogy milyen több napot is eltölteni a saját a szálláshelyeden? Hány pontot adnál önmagadnak a tárolásra, funkciókra, esztétikára? Milyen módokon nyilvánul meg a szálláshelyeden a vendégszeretet?

1. videó időtartama: 1:57:21 perc

Rendeld meg a három csomag közül a számodra leghasznosabbat most! 

Négy éves volt a kislányom, amikor megütött egy mondata. Valamivel nem boldogult, én pedig segíteni akartam neki. Visszautasított, és azt válaszolta:

"Hagyd anya, megoldom egyedül!"

Valójában akár büszke is lehettem volna rá, hogy kitartó, nem adja fel, és először mindent megpróbál egyedül megoldani, én mégsem ezt éreztem. Azt éreztem, hogy ez most én voltam. Én vagyok az, aki nem akar segítséget kérni, és elfogadni. Nőként, vállalkozóként megszoktam, hogy mindennel egyedül kell megküzdenem. De miért is? Egyáltalán nem kell, hogy így legyen. Minden csak döntés kérdése. Én pedig úgy döntöttem, hogy nem akarok egyedül küzdeni. Épp ellenkezőleg: úgy akarok haladni, hogy közben legyenek úti társaim, akikkel megérintjük egymás életét. 

Te is sokat küzdöttél  már egyedül az életedben! Ideje, hogy kérd, és elfogadd a segítséget! Együtt sokkal messzebbre juthatunk, és sokkal mókásabb is az utazás! Megérdemled a támogatást, megérdemled, hogy végre olyan legyen, és úgy működjön az a szálláshely, ahogyan megálmodtad azt!  

Fogadd el a segítségem! Kezdjük el a közös munkát!