Szálláshelyfejlesztés enteriőr-stylinggal

 

A legtöbb szálláshely-tulajdonos most időt szán arra, hogy újragondolja az értékesítési gyakorlatát, új csatornákat keres, vagy a régieket tökéletesíti, új, vagy másik célcsoportokat céloz. Valószínűleg a legtöbben, akik fejlesztésben gondolkodnak, vagy a marketinghez, vagy a szálláshely belső kialakításához nyúlnak.

Gondoltál már a lakberendezésre úgy, mint az arculatod, a branded, vagy az ügyfélélmény egyik elemére? Pedig hidd el, nagyon fontos eleme mindegyiknek.

Szeretnél kitűnni?

Szeretnéd, ha a számodra ideális ügyfelek találnának meg?

Javítanád a kihasználtságot? A konverziót?

Gyetvai Éva vagyok, lakberendező, szálláshely stílustanácsadó.

Az idegenforgalmi közgazdász, vállalkozásfejlesztő és lakberendezési tanulmányaimat ötvözve egy olyan módszert alakítottam ki, ami a belső terek kialakítása és dekorálása során a célcsoport igényeit és szokásait veszi alapul: a célcsoporthoz igazítjuk a belső kialakítást, ezáltal megkönnyítve a pozicionálást és az eladást, elősegítve az ügyfélélmény emelését és végső soron a vendégelégedettséget.

Ez év márciusában hívtam életre a Szálláshely Styling csoportot, ahol hétről hétre gyakorlatias tippekkel, tanácsokkal segítek a turisztikai szálláshely tulajdonosoknak abban, hogy hogyan javítsák a szálláshelyük belső megjelenését, szolgáltatásaik minőségét.

Gyere és csatlakozz te is! 

Légy te is tudatos szálláshelyfejlesztő!

Ne felejtsd el: szálláshely-tulajdonosként a vendégéjszakáidat akarod értékesíteni, de a valóságban az ingatlan maga az a "termék", amire a vendég igent mond! Az első benyomás ereje kritikus az eladás során!

Csoporttagok véleménye a közös munkáról



Nem érdekel, és nincs érzékem a lakberendezéshez, azt akarom, hogy személyre szabottan nekem segíts!

Mikor fogunk tudni jól együttműködni?

Küldetésem, hogy megmutassam, hogy milyen hatalmas erő rejlik az ember és környezete kölcsönhatásában.

Számomra a legfontosabb értékek a

  • folyamatos tanulás és megújulás,
  • a kreativitás,
  • az alkotás általi értékteremtés és
  • a segítő hozzáállás.

Sokat gondolkodtam, hogy én hogyan is tudnék segíteni másoknak. Mit tehetnék én a fenntarthatóságért? És ekkor fogalmazódott meg bennem: létrehozok egy olyan csoportot, aminek tagjai hisznek a felelősségteljes turizmus eszméjében és ezekre támaszkodva szeretnék a szolgáltatásaikat fejleszteni. Amiben én tudok segíteni a turisztikai szálláshelyek tulajdonosainak, az az átfogó szemléletmód turizmus-marketing-lakberendezés szempontból, amivel én rendelkezem és amiben hiszek. Ezért arra gondoltam, hogy bejegyzésekkel és videókkal szeretnélek támogatni, amennyiben te is tudsz ezekkel az értékekkel azonosulni és célod a turisztikai szálláshelyed minőségének fejlesztése.

Lépj be a csoportba! Kérdezz bátran! Kérj segítséget!

Ha elkötelezett vagy a folyamatos fejlődés mellett, ha hiszel a kreativitás fontosságában, ha érzed, hogy a környezetünknek milyen hatalmas hatása van a hétköznapjainkra, akkor egész biztosan köztünk van a helyed!

GYERE ÉS CSATLAKOZZ!

További érdekes tartalmakért nézd a Youtube csatornám SZÁLLÁSHELYFEJLESZTÉSI témájú videóit! 


Bárkinek mesélek arról, hogy lakberendező vagyok, felcsillan a szeme. Ez egy vizuálisan ínycsiklandozó szakma, plusz körbe is lengi egy titokzatosság, egy megérinthetetlenség. Legalábbis én sokáig így gondoltam rá.

A kezdeti megtorpanás után végre újra kezd bennem bugyogni az élet! Márciusban az ijedtség hatására szinte semmit sem költöttem. Abban kezdtem el gondolkodni, hogy mik azok az eszközök, tudás, ami már a birtokomban van, amit fel tudok használni. Előkerültek régen vásárolt könyvek, amikre nem volt idő és olyan fejlesztési folyamatok, amikre mindig...

"Sokan kerültek most olyan helyzetbe, hogy egyik pillanatról a másikra otthonról kell dolgozniuk. Persze mindig nagy a kezdeti lelkesedés, de utána mindig erős visszaesés jön, hogy Te jó ég, most akkor mit és hogyan kellene csinálni.

Ahogy arról már korábban is írtam (IDE kattintva elolvashatod), arra gondoltam, hogy azzal tudnék a legtöbbet segíteni, ha fejlesztési tippekkel szolgálnék azoknak a szálláshely szolgáltatóknak, akik elkötelezettek a fejlődés és a fejlesztés iránt.

Vannak az életben sorsfordító pillanatok és nagy homlokra csapások "basszus, erre eddig miért nem gondoltam" hanghatásokkal. Nekem sok ilyen homlokcsapkodásom volt az elmúlt két évemben. A barátaim már tudják, hogy egy újabb ilyen pillanat sztorija következik, ha úgy kezdem, hogy "megvilágosodtam"!