SZOLGÁLTATÁSOK

Szálláshelyfejlesztési ingyenes anyagok

Szálláshely marketing konzultáció

6 alkalmas komplex mentorálás online tervezéssel

Online kurzusok, segédanyagok

Aktuális ajánlat

Havi élő bejelentkezések a Szálláshelyfejlesztés Facebook csoportban

2022.10.11. 9:00 – 10:30

Online Szálláshelyfejlesztési Csoporttalálkozó

 

A találkozót Zoom-on tartjuk, így lehetőség nyílik a kérdezésre, ismerkedésre!
Az online rendezvényen való részvétel ingyenes!

Célcsoporthoz igazított lakberendezési konzultáció

A szálláshely berendezése kommunikál: az arculat, a marketing része. Erősen elhanyagolt terület, pedig az online értékesítés elterjedésével komoly versenyelőny, vagy épp hátrány lehet a nem megfelelő kommunikáció eredménye.
Az első benyomás jelentősége elvitathatatlan, és az online világban perdöntő, hogy az enteriőrfotóink megragadták-e az ideális vendégünk figyelmét, felkeltették-e az utazási vágyát, vagy sem.

A célom, hogy tudatosan foglalkozzunk, és használjuk a lakberendezésben, és annak a célcsoportunk igényeihez történő személyre szabásában rejlő lehetőséget.

A kimondottan tudatos szálláshelyfejlesztéssel foglalkozó szálláshely-tulajdonosoknak segítek megoldásokat találni mindennapi problémáikra a lakberendezés, online marketing és turizmus területeken.

A konzultáció online zajlik (Zoom-on keresztül, így kérés esetén a konzultációról felvétel készül, ami a későbbiekben bármikor visszanézhető, kijegyzetelhető), időtartama 90 perc (ami kérhető 2×45 perces blokkokban is).

29.900 Ft

6 alkalmas komplex mentorálás online tervezéssel

 

Mire elegendő 6 alkalom?

(6 x 45 perc)

  • A konzultáció során áttekinthetjük a szálláshely megjelenését mind offline (lakberendezési szempontú fejlesztési javaslatok), mind az online jelenléte tekintetében, igény szerint.
  • Akár egy-egy helyiség (összetettségtől függően) konkrét lakberendezési megtervezésére, vagy berendezett alaprajz elkészítésére, design koncepció kialakítására.
  • Ideális vendég meghatározására.
  • Brandfotózási design koncepció kidolgozására.
  • Fejlesztési sorrend meghatározására.

 

A komplex (lakberendezés, marketing, turizmus) konzultáció kinek segítség?

  • Olyan szálláshely-tulajdonosoknak (vagy leendő szálláshely-tulajdonosoknak), akik elkötelezték magukat a folyamatos fejlődés, és megújulás mellett.
  • Azoknak, akik tudják, hogy az ideális vendég igényeihez igazított berendezés, és dekoráció döntő az első benyomás kialakításában.
  • Azoknak, akik még nem biztosak abban, hogy kik is az ideális vendégeik, és mi is az a különlegesség, amit érdemes kiemelniük az értékesítés során.
  • Azoknak, akik online, saját felületeiken keresztül is értékesíteni akarják a vendégéjszakáikat.

 

  • Azoknak, akik kiegészítő termékekkel, szolgáltatásokkal szeretnék növelni a kosárértéket, olyan pluszt szeretnének adni a vendégeiknek, amiért örömmel fizetnek többet.
  • Azoknak, akiknek fontos, hogy visszatérő vendégeik legyenek.
  • Azoknak, akik szeretnének izgalmas, beszélő, vágykeltő fotókat a szálláshelyeikről.
  • Azoknak, akik szeretik átlátni a teljes képet, és döntéseiket ez alapján meghozni.

A konzultáció online zajlik (Zoom-on keresztül, így kérés esetén a konzultációról felvétel készül, ami a későbbiekben bármikor visszanézhető, kijegyzetelhető)

Időtartama 6 x 45 perc.

79.900 Ft

Online Kurzusok

Segítek berendezni a szálláshelyed! – videókurzus

 

Ez a videókurzus lakberendezési tippekkel, ötletekkel, szabályszerűségekkel, gyakorlatias tanácsokkal kíván neked segíteni abban, hogy hogyan alkoss egyedit!

Ne felejtsd el, ez egy befektetés, ami sokszorosan fog megtérülni számodra!

Neked való ez a kurzus, ha befejezetlennek érzed a szálláshelyedet, ha fogalmad sincs, hogy hogyan dobhatnád fel, ha nem tudsz egyetlen látványos dolgot sem kiemelni, ha azt érzed, hogy hiányzik a gondos házi gazda utolsó simítása.

Akkor is neked való ez a kurzus, ha még egyetlen vendégértékelésben sem kaptál dicséretet az egyedi berendezésre, a kellemes atmoszférára.

Gondold csak végig, mennyit költöttél már el eddig is dekorációra, ami aztán mégsem hozta azt a hatást, amit vártál tőle!

 

 

A videókurzus 8 videót tartalmaz:

  1. videó: Lakberendezői szemléletmód I. (6:43)
  2. videó: Lakberendezői szemléletmód II. (14:06)
  3. videó: Design koncepció kidolgozása (9:15)
  4. videó: A tervezést segítő ingyenes szoftverek (9:40)
  5. videó: Egységesség megteremtése (10:24)
  6. videó: Alkoss egyedit! (8:54)
  7. videó: Újrahasznosítás (10:57)
  8. videó: Légy bátor! (7:30)

A haladásodat pedig egy 10 oldalas (pdf formátumú) Kurzus Napló segíti.

A videókurzusra teljes pénz visszafizetési garanciát vállalok!

Amennyiben végignézed a videókat, kitöltöd a Kurzus Naplót és ezek után azt érzed, hogy ez számodra nem volt segítség, csak írsz egy emailt a véleményeddel és én kérdés nélkül visszafizetem a teljes összeget!

Rendeld meg, és lássunk is hozzá!

 

Most hozzájuthatsz 9 800 Ft-ért!

Igyekeztem nagyon gyakorlatias, könnyen használható segítséget adni.

¬ Kapsz konkrét tartalomötleteket, mert néha csak ennyi hiányzik.

¬ Kapsz nyitó mondatokat, mert sokaknál az „üres lap” szindróma okozza az elakadást.

¬ Kapsz sablonötleteket, mert van, akit a képi megjelenés egységességének hiánya akadályoz.

Ez a segédlet egy 9 oldal terjedelmű pdf dokumentumból, és egy 10 perces videóból áll, ára 3.500 Ft.

Rendeld meg most!

A 100%-os elégedettségi garanciám természetesen él! Ha nem vagy megelégedve az összeállított anyag minőségével, visszakapod a vételárát. Semmi kockázat a részedről! Kattints, és rendeld meg!

 

AKTUÁLIS AJÁNLAT

Fenntarthatóság, mint versenyelőny – Szálláshely Konzultációs Csomagajánlat


Az ajánlat 2023. február 27 és március 3. között él, vagyis hétfőtől péntekig!

Vidéki szálláshely-tulajdonosként aggódtál már azon, hogy milyen emberek jönnek majd hozzád és hogyan fognak ott viselkedni? Féltetted már a szálláshelyedet, amit olyan gondosan alakítgatsz, tervezel?

Tudod, hogy miben vagy egyedi a többiekhez képest? Van bármid, ami megkülönböztet a konkurenciától és elhelyez valami előkelő helyre a piacodon?

Szeretnéd, ha a szálláshelyed nem csak hogy bevételt termelne, de arra is képes lenne a brandjén keresztül, hogy megmutassa az odatérőknek és oda vágyóknak mindazt a szépséget, amit számodra is jelent? Ha támogatni tudnád a helyi közösségeket? Fel tudnád kelteni a sajtó érdeklődését valamilyen, számodra kiemelten fontos ügy iránt?

 

A vidéki szálláshelyek versenyelőnyét három tényező tudatos használatában látom: lakberendezés, online marketing, fenntartható turizmus.

Célom, hogy a lakberendezést beemeljem a méltó helyére: a szálláshelyek marketing stratégiájába. Az enteriőr, és a szálláshely egyedi atmoszféráját hangsúlyozó brandfotók azok, amik végső soron eladják a vendégéjszakákat. A berendezésnek ezen túl is óriási szerepe van, hiszen az szűrőként is funkcionál (megszólítja az ideális vendéget), illetve a vendégélmény szerves része.  

Az online marketingben rengeteg lehetőség kínálkozik az arra nyitott szálláshely-tulajdonosok számára. Egy olyan kommunikációs csatorna, ami képes értékesíteni, közvetlen kapcsolatot teremteni, illetve alkalmas a folyamatos kapcsolattartásra, lehetőség a vendégélmény előzetes „kipróbálására”.

Küldetésem, hogy megmutassam, hogy milyen hatalmas erő rejlik az ember és környezete kölcsönhatásában. Társadalmi, gazdasági, környezeti, és egyéni értelemben egyaránt. A fenntartható turizmus elveinek gyakorlatba ültetése, és azok tudatos választása biztosítja hosszú távon az abban részt vevők életminőségének fenntartható emelkedését.

 A tudatosság az a gondolkodásmód, ami meggyőződésem szerint elvezet a fenntarthatósághoz. Lelki, és anyagi értelemben egyaránt. Az életfeladatunk szerint élt szabad élet a vágyott világunkat megvalósítani képes énünk kibontakoztatásáról szól: szabadjára engedjük azt a belső művészt, aki a tetteinken keresztül kíván megmutatkozni.  

Gyetvai Éva vagyok, a Szálláshelyfejlesztés megálmodója. Az idegenforgalmi közgazdász, vállalkozásfejlesztő és lakberendezési tanulmányaimat ötvözve egy olyan módszert alakítottam ki, ami a belső terek kialakítása és dekorálása során a célcsoport igényeit és szokásait veszi alapul: a célcsoporthoz (az ideális vendéghez) igazítjuk a belső kialakítást, ezáltal megkönnyítve a pozicionálást és az eladást, elősegítve az ügyfélélmény emelését és végső soron a vendégelégedettséget. Mindezt pedig áthatja egy hosszú távon fenntartható gondolkodásmód: a célmeghatározás és tervezés eszközeivel.

A szolgáltatás tárgyi tényezőivel tudod megmutatni a láthatatlant, ezért kiemelten fontos, hogy azok minősége összhangban legyen a nyújtott szolgáltatás minőségével: ne mutassa se többnek, se kevesebbnek a szálláshelyedet a valóshoz képest.

A szálláshely nem az otthonod, hanem üzleti értelemben egy rövidtávú kiadásra szánt ingatlan. Mivel, tapasztalatom szerint, a vendégház létrehozása jellemzően a tulajdonosának „szerelem-projektje” szokott lenni, ezért sokszor gyengén körülírható a határ: összességében mégis elmondható, hogy egy otthontól semlegesebbnek kell lennie a szálláshely berendezésének, a lakás kiadásra, eladásra való felkészítésénél (home staging) azonban személyesebbnek. Épp annyira személyesnek, hogy az ideális vendég megszólítva érezze magát. Vannak olyan preferált tárgyak, minták, színek, stílusok, amik jellemzőek az adott célcsoportra, ezeket érdemes tudatosan megfigyelni és kihangsúlyozni a berendezés és dekoráció kialakítása során. A styling azaz utolsó simítás, amivel teljessé, hangulatossá tesszük, élettel töltjük meg a teret.

 

A szálláshely berendezése a vendégszeretet, a figyelmesség egy megnyilvánulási formája.

A különböző szálláshely-közvetítő portálokon, Facebook csoportokban a szálláshelyünk egyedi fotói versenyeznek egymással a potenciális vendégek figyelméért, ezért fontos tudatosítanunk ezen fotók jelentőségét. Az első benyomáson áll, vagy bukik a foglalás.

Mikre érdemes odafigyelned, hogy kitűnj a tömegből?

Legyen hosszú távú küldetésed és specializációd, hogy a leendő vendégek könnyebben meg tudjanak jegyezni és legyen valamilyen „-ség”, amit hozzád tudnak társítani és ami által könnyen tudnak hozzád kapcsolódni.

Aktív brandépítéssel a piaci árak fölé tudsz menni (erre nincsenek statisztikáim, de tapasztalatom szerint egy lélektani 10-15%-kal).  

Ismerd jobban az ideális vendéged, mint ő saját magát! A fotókon érdemes azokat az információkat kiemelned, amik az ideális vendéged számára fontosak a döntés meghozatalakor. Ehhez természetesen ismerned kell az ideális vendéged utazási szokásait, preferenciáit, aktuális problémáit és a legfontosabb: a vágyait. 

Ugye tudod, hogy épp csak egy döntésnyire vagy attól, hogy tudatos szálláshelyfejlesztővé válj?

Milyen előnyöd származik a konzultációkból?

0 A konzultációk eredményeként visszajelzést kapsz arról, hogy a szálláshelyed berendezése (annak minősége) és a marketing kommunikációd összhangban áll-e az ideális vendéged igényeivel, vágyaival.

o Amennyiben még nyitás előtt állsz, segítek meghatározni az ideális vendégedet, elkészítem a szálláshelyed stíluskialakítási tervét.

o Segítek kiválasztani a hozzád és a szálláshelyedhez legközelebb álló globális fenntarthatósági cél (például: tiszta víz és alapvető köztisztaság, megfizethető és tiszta energia), illetve 169 alcél közül néhányat, amik a specializációd részét képezik majd, amivel végre okot szolgáltatsz arra, hogy megjelenj a sajtóban, könnyebben csinálj hírverést a szálláshelyed körül és a küldetésed kézzel foghatóvá tedd.

o Tisztázzuk a lakberendezési kérdéseidet, megosztom a kedvenc isntant tippjeimet.

Három csomaggal is készültem! 

 

Fenntarthatóság, mint versenyelőny – Lendület konzultációs csomag tartalma

Segítek berendezni a szálláshelyed – Videókurzus, Értéke: 9 800 Ft

Fotózásra való felkészítés – Segédlet, Értéke: 3 500 Ft
+90 perc online konzultáció Zoom-on keresztül, Értéke: 30 000 Ft (kérhető 2×45 perces bontásban)

Értéke összesen: 43 300 Ft
Ára MOST: 29 800 Ft

Fenntarthatóság, mint versenyelőny – Kitartás konzultációs csomag tartalma

Segítek berendezni a szálláshelyed – Videókurzus, Értéke: 9 800 Ft
Fotózásra való felkészítés- Segédlet, Értéke: 3 500 Ft
+3 óra online konzultáció, Értéke: 60 000 Ft

Értéke összesen: 73 300 Ft
Ára MOST: 49 900 Ft

Fenntarthatóság, mint versenyelőny – Győzelem konzultációs csomag tartalma

Segítek berendezni a szálláshelyed – Videókurzus, Értéke: 9 800 Ft
Fotózásra való felkészítés- Segédlet, Értéke: 3 500 Ft
+1 óra állapotfelmérés (online megjelenés áttekintő audit), Értéke: 39 900 Ft
+4 óra online konzultáció és projekttámogatás, Értéke: 80 000 Ft

Értéke összesen: 133 200 Ft
Ára MOST: 79 900 Ft

A konzultációs időpontokat 2023. március-április hónapokra adom és egy héten maximum 4 órányi konzultációt vállalok, ezért ha találva érzed magad, érdemes gyorsan foglalni!

A konzultáció Zoom-on történik, kérésed szerint felvételt készítek és a konzultációt követően visszanézhető marad számodra.

Foglald le most az időpontodat a gombra kattintva! Ezt követően felveszem veled a kapcsolatot. 

 

A konzultációk során felállítod a saját prioritásaidat és megtanulsz azok figyelembe vételével, tudatosan dönteni. Tapasztald meg azt a magabiztos nyugalmat, amit a tervezés ad számodra a lavinaszerűen maguk alá temető feladathegyek helyett.

Az önmagad és a vállalkozásod fejlesztésébe fektetett pénzed egy hosszú távú befektetés, ami garantáltan megtérül. Engedd meg magadnak a könnyedséget és hogy végre élvezd is azt, amivel az ébren töltött időd legnagyobb részét töltöd!

Lehetsz kezdő, vagy gyakorlott vállalkozó, a konzultációkon felmerülő kérdések mindenkit egyaránt érintenek, ugyanakkor mindenki részéről egyedi munkát igényelnek, hiszen különböző minőségekben vannak jelen az életünkben.

Miért ne várj a jelentkezéssel?

Nem ígérhetek olyat, hogy majd én megcsinálom helyetted. Ezzel elvenném a lehetőségedet a sikertől és a saját kudarcodból való tanulástól. De azt megígérhetem, hogy olyan közeget teremtek köréd, amiben minden tudásommal azon leszek, hogy támogasson a vágyaid szerinti vállalkozásod, életed megteremtésében.

Ha vágysz a fejlődésre és úgy érzed, hogy tudnék neked ebben segíteni, jelentkezz most!

Várom a jelentkezésed!

Éva